ماینر کیست؟ همه چیز در خصوص ماینر
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

ماینر کیست؟ همه چیز در خصوص ماینر

سه شنبه 18 تير 1398 ساعت 14:31 | بازدید : 205 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

ماینر کیست؟ همه چیز در خصوص ماینر

اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید بدانید ماینر کیست و چه نوع فعالیتی را در بستر وب سایت انجام می دهد با این مقاله از وب سایت بنگ گود همراه باشید تا اطلاعات بسیار کامل و جامع ای را در این خصوص به دست آوید، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ماینر و فعالیت آن ها بپردازیم. در یک تعریف ساده و آسان می توانیم ماینر ها را اشخاصی معرفی کنیم که با استفاده از دستگاه ها و برخورداری از شرایط خاص سخت افزاری قادر به قادر به انجام استخراج های سیستمی می باشند اما ماینرها چه چیزی را استخراج می کنند؟ ارز های دیجیتال همانند بیت کوین و... در حالت کلی همواره ماینر ها باید دو اصل بسیار مهم و ضروری را رعایت کنند:

 

1-      برای آنکه بتوان بلاک جدیدی را در بلاک چین ثبت نمود، ماینر ها موظف به رعایت نمودن اثبات کار (Proof of Work) خود می باشند.

2-      ماینر ها موظف به ثبت تمامی مبادلات و داد و ستد ها هستند و باید در حین رمز نگاری فاکتور های فنی را رعایت کنند.

 

علاوه بر این موارد مشکلات و پیچیدگی های بسیار زیادی در رمز نگاری وجود دارد که هر ماینر باید زیر 10 ذقیقه بتواند بلاک خود را بسازد و عملا این کار امری بسیار دشوار و غیرقابل تصور است، در همین خصوص احتمال بسیار پایینی برای ساخت بلاک وجود دارد و در حالت کلی نمی توان نسبت به تولید یک بلاک جدید توسط یک ماینر اطمینان پیدا کرد، با این که این فرایند بسیار زمان بر و سخت می باشد،تایید بلاک ساخته شده عملا امری بسیار ساده و آسان است اما در سوی دیگر به دست آوردن اثبات کار (Proof of Work) پروسه ای بسیار زمان بر و غیرمعقولی است که دارای هزینه بسیار زیادی می باشد که عملا این روش و اثبات آن پس از تلاش های بسیار زیاد و شکست های پی در پی می تواند محقق گردد، یک تکنولوژی پیشرفته و مجهز برای اثبات درستی کار یا همان Proof of Work در بیت کوین ها هش کش نامیده می شود، برای آن که بلاک شما تایید شود باید رمز یا هش به دست آمده آن از نرخ کنونی و تعیین شده توسط سیستم پایین تر باشد! لطفا توجه کنید که اثبات این روش کمی کار پیچیده  و زمان بر است و نمی توان به راحتی به این اطلاعات دست یابی پیدا نمود.

 

شناسایی ماینر ها توسط AV ها:

استخراج بیت کوین ها عملا نه سرقتی است و نه ضرری برای شخص شما دارد اما استفاده از ماینر ها و فرایند استخراج سازی به نفع کامپیوتر شما نیست، چرا؟

توجه داشته باشید که استخراج بیت کوین و یا در حالت کلی استخراج ارز های دیجیتال یک فرایند بسیار زمان بر و انرژی بری است که طی این پروسه تمامی قدرت پردازنده و ویدئو کارت را به خود اختصاص می دهد که این موضوع در نهایت منجر به کاهش سرعت و افت کیفیت دستگاه شما می شود که در نهایت می تواند منجر به قفل شدن سیستم و به اصطلاح هنگ کردن آن ختم شود اما این کاهش سرعت تنها به این جا ختم نمی شود، این بار اضافی مصرف انرژی را نیز بسیار بسیار بالا خواهد برد، به عنوان مثال هنگامی که شما از یک ماینر استفاده می کنید مصرف برق شما در حالت عادی بیش از پنج برابر مصرف انرژی ای است که یک آفیس کار معمولی در حال انجام تکالیف روزانه خود است! به راحتی می توانید قبض های برق قبل از شروع فعالیت را با قبض های پس از فعالیت مقایسه کنید تا نتیجه را به خوبی دریافت کنید، در نهایت این بار اضافی می تواند آسیب بسیار جدی ای به دستگاه شما وارد کند و عملا قدرت، کیفیت و توانایی سیستم شما را تا حد بسیار بالایی کاهش دهد و از سوی دیگر نیز قبض برق و پرداخت مبالغ بسیار بالا می تواند شما را از انجام این کار پشیمان سازد.

جالب است بدانید که آنتی ویروس ها از فعالیت این نوع از ماینر ها جلوگیری می کنند و عملا شما باید قدردان این عملکرد شرکت های بزرگ آنتی ویروس همانند Kaspersky Internet  Security و Kaspersky Lab باشید، این شرکت ها در ابتدا بررسی می کنند که عملیات ماینینگی توسط سیستم شما در حال رخ دادن است یا خیر و سپس به سرعت آن را مسدود می سازد.

اگر قصد خرید ماینر را دارید می توانید از فروشگاه بنگ گود با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید.



موضوعات مرتبط: ماینر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست






می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 36
:: بازدید سال : 454
:: بازدید کلی : 1465